vineri, 25 septembrie 2015

Noutati de la noi

          Voiam sa scriu azi o fila de jurnal, de fapt tot vreau sa scriu de vreo saptamana, dar nu se aliniaza astrele sau buburuza mea decide ca nu e momentul.

          Nici azi nu o sa scriu fila de jurnal, dar scriu si pentru mine este suficient.

          Despre ce? Despre mine, despre ea, despre noi si toti cei care ne inconjoara.


          A trecut mult timp de cand am scris ultima data, dar asta nu mai este o mirare, asa mi se intampla mereu in ultima vreme. Probabil ca 2015 nu este un an prielnic pentru scris, este intr-un milion de alte lucruri, dar nu pentru scris si bloguit.

          Intre timp mi-a crescut fata, am inceput sa ies mai mult si mai departe, cu ea legata de mine, evident, dar ma bucur de libertate si apreciez faptul ca au inceput sa ii dispara colicii si am mai mult timp liber la indemana.

          Pentru a mima normalitatea si pentru a incerca sa nu uit prea multe, am inceput sa imi fac liste de rezolvat si spre uimirea mea reusesc sa bifez cate ceva.

          Noutatea absoluta este ca buburuza a devenit oficial crestina de duminica si la botez a fost mult mai cuminte decat m-as fi asteptat eu. 

          Am avut botez cu rochie cu trena (ea) si lumanare cu buburuze care au reprezentat si tema petrecerii. Adevarul adevarat este ca ne-am distrat amandoua si am bifat si un dans in trei.

          Abia astept pozele si cred ca DJ-ul pentru o petrecere este cea mai buna idee.

          Poate suna un pic repetitiva ca idee viata noastra din ultima vreme, dar va jur ca pentru moment cel putin nu ma deranjeaza si imi pastrez fortele pentru momentul in care ne vom muta si vom fi noi doua singurele in timpul zilei si cu B. seara. Totusi, sper la mai multe plimbari si cu mai putina logistica de coordonat.

          In alta ordine de idei, mi-am propus pentru toamna asta ( pe care o sper lunga si frumoasa) multe plimbari in trei, in natura sau la festivaluri.

          Pentru inceput as bifa macar inceputul concertului cu Directia 5 din centrul Ploiestiului ce va fi la sfarsitul saptamanii ce urmeaza (pe 3 octombrie) si Karpatia Horse Trials - Concursul international de echitatie week-end-ul urmator.

          Dupa cum se vede, am fata umblareata si cred ca ii prinde tare bine viata "sociala".

          Pana la noi momente de tihna pentru scris va doresc multa liniste si spor in toate.

Un comentariu:

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!