joi, 13 august 2015

6 saptamani de buburuzeala

Am avut de mult titlul acesta in minte, dar am asteptat momentul potrivit pentru a scrie.

Pe 6 iulie, la miezul zilei fara 2 minute a venit pe lume mai repede cu vreo cel putin 5 zile decat o asteptam buburuza mea.

Imi aduc aminte ca noaptea cand am plecat la spital pe langa calmul si incercarea de a nu uita nimic acasa, nu eram hotarata asupra numelui. Stiam ca se va numi Catalina, decizia o luasem amandoi cu ceva timp in urma dupa lungi sesiuni de gandit, razgandit si para-razgandit, dar pe langa asta nu stiam daca va mai primi un nume sau va ramane asa si in cazul in care ar mai fi primit un nume, care ar fi fost acela.

In spital, m-am decis. Am lasat semnele sa ma ghideze si fetita mea se numeste Catalina Mihaela.

Am impacat tot, are si nume de sfant si poate duce si bomboane la scoala, dar noi ii zicem Catalina sau cel mai des buburuza-buburuzelul samd.

Una peste alta cele 5 saptamani jumatate de cand exista in viata noastra s-au intamplat multe, dar simt ca ne adaptam incet incet si invatam sa fim mai intai noi doua si apoi noi trei.

Imi doresc sa fiu acea mama relaxata si sigura si care isi asculta copilul si sper sa fie asa.

Un comentariu:

  1. Să fie sănătoasă și norocoasă și să vă aducă numai bucurii!
    Felicitări și bine te-ai gândit să o asculți, căci vai de părinții care nu ascultă de copii! :))

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!