miercuri, 10 decembrie 2014

Mișcarea și zăpada în felul nostru

Am fost la munte în week-end, în Predeal. Noi ne-am răsfățat la spa-ul unuia dintre hoteluri: piscină, jacuzzi, saună de trei tipuri și masaj, toate asezonate cu un sentiment de confort, răsfăț și relaxare pe care oricine îl merită măcar o dată pe an, dar pe care noi nu l-am mai testat până acum.


Sâmbătă, înainte să ne cazăm am făcut o plimbare de 15 minute de la cabana Trei Brazi (unde este o priveliște care îți ia respirația, aș putea spune chiar o perspectivă unică asupra munților) spre cabana Secuilor, unde am întâlnit tihna și soarele ce ne-a lăsat să ne savurăm ceaiul afară sintetizând vitamina D.

Duminică am făcut o plimbare până la pârtie, care din păcate nu era atât de plină de zăpadă pe cât ar fi fost nevoie pentru a obține o calitate bună a ski-ului și încă este devreme. Totuși, erau destui curajoși echipați până în dinți cu ski-uri și bețe de cea mai bună calitate, asta ca să nu mai vorbim despre clăparii ce le străluceau în picioare.

M-am consultat cu al meu soț și am decis amândoi că un astfel de echipament atât de frumos nu avea cum să fie închiriat. Sigur era cumpărat, probabil de pe biciclop, m-am hazardat eu să afirm.

Ei bine, afirmația mea l-a lăsat cu gura căscată. De unde și până unde tocmai eu care am încercat o singură dată să schiez și atunci s-a lăsat cu dureri de genunchi pentru următoarea jumătate de an. De unde și până unde, tocmai eu eram la curent cu magazinele online ce vând echipamente și accesorii pentru sporturile de iarnă.

Ei bine, sunt o femeie informată și cei de la biciclop nu comercializează doar echipamente pentru sporturile albe, ci echipamente și accesorii pentru toate sporturile: de la ciclism la role și în plus au un site foarte simpatic, numai bun de analizat în perioadele în care vrei să omori nițel timp.


Noi, ne-am rezumat la a analiza în tihnă sckiorii profesioniști și micii învățăcei de ocazie și am decis să ne închiriem niște săniuțe și să ne bucurăm de iarnă în felul nostru, dându-ne cu sania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!