vineri, 7 noiembrie 2014

File de jurnal

Astăzi... (vineri, 7 noiembrie 2014)

Afară… soare, de dimineață m-a răsfățat vremea cu un răsărit fix la micul dejun, lucky me!

În grădină… mă tot gândesc că ar trebui să ud puieții de thuya pe care i-am la adăpost…în rest liniște și pace;


În bucătărie… n-am mai gătit nimic de ceva timp, dar azi am de gând o mâncărică de praz cu măsline, tartă cu gutui despre care am citit la Iuliana (poate îi fac și o poză), ”dulceața” de ardei pe care mă tot laud că o prepar și cam atât;

În casă am tot ordonat și parcă tot nu este îndeajuns. Pentru săptămâna care vine      mi-am propus să ordonez hainele pe care vreau să le dau, să ordonez încălțămintea, să termin de călcat și să mă apuc de reparat diverse. Planuri mărețe, nu? Oarecum da, dar poate îmi ies având în vedere că am ieșit din astenia de toamnă.

Sunt îmbrăcată cu… bluza mea model acadea pe care o iubesc tare deși este cam bătrâioară;

Mă gândesc… la câtă răutate poate trena în unii oameni și cât de important este să nu te deschizi prea mult în fața lor.

Am învățat… că o planificare face milioane de galbeni.

Sunt recunoscătoare pentru… că ne-am mișcat repede, că voi zbura mâine și pentru miracole.

Aștept/sper multă inspirație la scris.

Mi-e dor... de socializare culturală. Aș ieși la teatru, filarmonica, film, concerte, etc.

Ce mai citesc… tot ”Exerciții de echilibru” de Tudor Chirilă, dar în paralel am început “Pamela sau Virtutea răsplătită” de Samuel Richardson, despre care am aflat că este primul roman epistolar din istoria literaturii.
Ce filme am mai văzut Divergent, fix aseară și nu, nu am adormit în timp ce îl vizionam. Mi-a plăcut. Se pare că vor urma alte părți. Azi de dimineață în timp ce îl povesteam mi s-a atras atenția că ar avea similitudini pe ici pe acolo cu Harry Potter. Oare totul în ultima vreme se inspiră din ceva? Unde este unicitatea?
  Meștereli… articole și doar atât pentru perioada ce va urma, apoi om mai vedea.

Planuri mărețe pe termen scurt… zborul de mâine, botezul din familie la care voi merge duminică și băița mașinii de săptămâna viitoare.

Ascult… nimic, dar ieri noapte am auzit în minte Iubitul meu risipitor, ciudate gusturi mai am și eu.
Un citat pentru astăzi ”Să ai parte întotdeauna de fericirea prietenilor” Pamela Dugdale (citatul zilei din calendarul cu citate).
Acestea au fost filele de jurnal pe care m-am învrednicit să le completez azi, dar, pentru alte bucăți de viață, nu ezitați să analizați pe-ndelete tabelul Tăniușei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!