vineri, 28 noiembrie 2014

File de jurnal și atât

Astăzi... (vineri, 28 noiembrie 2014), au trecut 2 săptămâni de când am completat ultima filă de jurnal; 2 săptămâni despre a căror trecere parcă nu am habar. Ciudat!

Afară… zi, dar simt că trăiesc o noapte eternă de vreo lună;


În grădina … iarna nu poate fi decât zăpadă sau gheață sau chiciură, dar în ghiveci violeta mea de Parma de la serviciu dă pe dinafară de sănătate. Se pare că tocmai timpul acesta ciudat îi priește.
În bucătărie… sunt în continuare musafir, dar parcă azi aș găti ceva fără carne, nu știu de ce… și niște chifle.

În casă facem loc celor comandate de Black Friday. Este tare bine când lucrurile capătă contur. Altfel am mici proiecte ce vor fi în mod sigur duse la bun sfârșit, mă simt încrezătoare.

Sunt îmbrăcată cu… blugi, helancă gri, bluză gen vestă în mai multe culori, cercei în semnul păcii cu pietricele verzi și mărgeluțe la fel de verzi. În plus port cizmele mele perfecte gri cu flecuri noi.

Mă gândesc… la schimbări și la faptul că oricât te-ai pune de-a curmeziș nu ai cum să le influențezi prea mult, așa că refuz să le mai interpretez pozitiv sau negativ, sunt doar schimbări.
… că ar trebui să fac un bilanț al anului ce se scurge cu pași repede și să setez niște obiective pentru anul ce își va face apariția pe negândite.

Am învățat… că uneori este bine să te pui și în pielea altora.
Există și un proiect interesant pe tema de mai sus, care dacă primește votul vostru are șanse la o finanțare care i-ar da viață.
Mult mai frumos despre proiectul ”Înțelegând poți ajuta” a scris mai jos o prietenă de-a mea.
„Vreau sa probez un costum care simuleaza batranetea! Vreau sa vad in cate secunde/minute pot urca pe scari pana la etajul 3, vreau sa vad cum e sa calatoresc cu metroul/autobuzul sau cum e sa numar restul la magazin la varsta de 80 de ani! Apoi vreau sa-l dau jos ca sa-l probati si voi!
Pentru asta am votat proiectul de mai jos, "Intelegand, poti ajuta". Ca sa votati si voi, intai e nevoie de crearea unui cont pe site si apoi un simplu vot (ca vorba-aia, deja avem antrenament cu votul  )!„

            Votul puteți să vi-l manifestați accesând link-ul proiectului: Intelegand, poti ajuta!

Sunt recunoscătoare pentru… week-end-ul prelungit, chiar dacă nu am planuri;

Aștept sfârșitul de an și apoi primăvara.

Mi-e dor... de câteva zile teleleu.

Ce mai citesc… aș putea spune nimic, dar mai fur câteva pagini. Cine știu poate termin cele 2 cărți pe care le menționez de prea mult timp aici.
Ce filme am mai văzut Interstellar, recent și Automata. Nici unul nu m-a convins, deși al doilea mi-a plăcut mai mult. Poate ar trebui să mă reprofilez pe filme franțuzești sau nemțești sau rusești, oricum dar nu americane. În orice caz sunt mai mult decât deschisă la sugestii.
Meștereli… îmi doresc multe, dar realizez prea puține. Îmi lipsește momentul în care să zic acum îi acum și să mă urnesc.
Planuri mărețe pe termen scurt… sper să pot să rezerv o cazare prin preajmă folosind un cupon pe care l-am primit cadou, asta în schimbul zborului care n-a mai fost să fie anul acesta.
Ascult… muzică magică.
Un citat pentru astăzi
”În orice zi obișnuită se poate întâmpla ceva minunat, ieșit din comun, remarcabil. Un cuvânt care face lumină. O uimire. Un prieten. Nu există zile obișnuite.”Pam Brown
O imagine ce mi-a furat sufletul azi pentru o secundă


Pe negândite a mai zburat încă o filă din al meu jurnal, alte file găsiți la Tăniușa în tabel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!