vineri, 14 noiembrie 2014

File de jurnal ca un zbor circular de păsări

Astăzi... (vineri, 14 noiembrie 2014);

Afară… mult mai senin decât noaptea care pare să fi pus stăpânire pe zona mea săptămâna asta;

În grădina … imaginară am visat eu cum se plimbă anotimpurile;


În bucătărie… fac sandvich-uri și cafea și am mâncat săptămâna asta o mâncare de linte de te lingi pe degete;

În casă m-am ocupat aseară de încărcat baterii, acumulatori și instalat telecomenzi UPC. În cealaltă casă vreau să fac azi poze și aseară s-a petrecut un grătar în zona unde va fi magazia;

Sunt îmbrăcată cu… pantaloni maro de raiat, bluza bleu cu model oxford, ghete bej-miere și cercei cu agate, probabil mă ”afectează” documentarea pe care am făcut-o pentru Kalapod și TinaR;

Mă gândesc… la cât de bine este să mai ieși din când în când și la faptul că vorba dulce mult aduce;
deasemenea mă gândesc la Caragiale și la vot. Sunt oarecum hotărâtă pentru că nu vreau să variez, dar de susținut cu toată inima...mă abțin, dar mă voi duce totuși să votez.

Am învățat… că uneori lucrurile pe care le cauți îți apar pur și simplu sub ochi și alte ori e nevoie de secole de căutări;

Sunt recunoscătoare pentru… lipsa ceții, prieteni buni și muzică bună;

Aștept/sper să reușesc să instaurez un obicei bun în fiecare săptămână.
În aceasta care se termină azi am reușit să mă machiez zilnic, ba chiar mi-am cumpărat și niște pahare dantelate din plastic alb pe care intenționez să le înfrumusețez cu tehnica șervețelului. 
Săptămâna viitoare vreau să îmi pregătesc hainele pentru serviciu cu o seară înainte.

Mi-e dor... de colaborare și lucru în echipă.

Ce mai citesc… bloguri și alte nimicuri și instrucțiunile campaniilor Orkestra
dar am în ”lucru” - ”Exerciții de echilibru” de Tudor Chirilă, și în paralel  “Pamela sau Virtutea răsplătită” de Samuel Richardson. Nu cred că îmi ating targetul de goodreads, dar cine știe.
Ce filme am mai văzut nimic recent, dar mă bate un gând să văd Automata, dar nu știu. În același timp parcă aș vedea și altceva decât filme americane, dar nu am curaj încă.

  Meștereli… articole pentru Orkestra, vreau să mă apuc de croșetat și să ornez cele 2 pahare cu tehnica șervețelului.

Planuri mărețe pe termen scurt… ine sper să zbor și aș mai vrea să merg în parc la Bucov week-end-ul ce vine, poate o ieșeală în oraș sâmbătă seara sau/și un film în oraș. Săptămâna viitoare mergem la teatru, la Central Park West și aș vrea și la Concertul Extraordinar de Crăciun, ”Magia Crăciunului” de la filarmonică.
Ascult… de fapt am ascultat Nebunul de alb de Emeric Imre aseară la concert și am decis că telentul nu se poate confecționa.
Un citat pentru astăzi nu am, cel din calendarul cu citate mi se pare un pic cheasy.


Acestea au fost filele de jurnal pe care m-am învrednicit să le completez azi, dar, pentru alte bucăți de viață, nu ezitați să analizați pe-ndelete tabelul Tăniușei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!