luni, 10 noiembrie 2014

Black Friday s-a transformat în Black Week, doar la Elefant.ro

Elefant.ro este unul dintre magazinele on-line cu o evoluție spectaculoasă. Țin minte că l-am descoperit acum vreo 3(?) ani, pe când era o doar librarie on-line ce promitea reduceri spectaculoase pentru diferite tipuri de cărți. Evident că m-am înscris instant și am apeciat fiecare news-letter trimis de ei, iar de atunci am început să cumpăr cărți exclusiv on-line.




Apoi, a venit un moment ce (probabil) vine în viața fiecărui magazin on-line, când își dorește mai mult, și astfel a decis să se facă mare și să devină un mall virtual pentru toată familia.

Printre tacticile de promovare se regăsesc tot promoțiile și prețurile fără egal, doar că acum pe lângă una-două (zece?) cărți poți cumpăra cadouri pentru cei dragi sau pentru tine, cosmetice, parfumuri, articole de decor și câte și mai câte.

 
În plus, decizia de a participa la Black Friday (pe 21 noiembrie) este mai mult decât lăudabilă și cum nu se putea să nu aducă un plus de valoare acestui festival al reducerilor ce se desfășoară la sfârșit de noiembrie, Elefant.ro lansează Black Week ce se va desfășura în perioada 21-28 noiembrie.

Așadar, avem o săptămână la dispoziție pentru a ne bucura de festivalul reducerilor, săptămâna negră a prețurilor mici pentru oricare dintre următoarele categorii: ceasuri, cărți și e-books, Home Deco, Parfumuri, Genți, Jucării, articole pentru copii și bebeluși, Telefoane, articole IT și electrocasnice.

Părerea mea este că vorbim despre o ofertă mai mult decât cuprinzătoare.

Acum, care sunt articolele ce m-ar interesa pe mine anul acesta?

·       În primul rând aș arunca o privire asupra articolelor din categoria Home Deco, în ideea că aș găsi un mic cadou pentru căsuța ce răsare ca un ghiocel. O să spuneți că este prea devreme, dar cine ar rezista unei Lustre Lace de calitate, la un preț redus și care ar putea fi punctul de plecare în amenajarea sufrageriei? Eu, în mod clar



nu.

·       Apoi, aș arunca o privire asupra ofertei de genți prezentă pe site. Nu de alta, dar cel mai frumos cadou este cel pe care ți-l faci singur și eu am nevoie de o geantă pentru sezonul acesta de toamnă-iarnă. Rezultatul căutărilor este în mod sigur irezistibila Vittoria Cadmea, geanta în 3 culori (bej, miere și maro), confecționată din piele de vițel, cu două barete fixe (și aparent destul de mari încât să poată fi purtată și pe umăr), cu o împărțire interioară foarte bună (două compartimente și buzunare interioare) și sigură (se închide cu fermoar). Îmi place și faptul că este produsă în Italia (țara creativității când este vorba de accesorii și fashion). Așadar, sper ca săptămâna neagră să mi-o aducă acasă la un preț cât mai accesibil.







·      La final aș face o vizită categoriei de IT și aș căuta o tabletă cu rezoluție suficient de mare (10 inch) și caracteristici care să îmi permită să mă joc cu pozele și filmele, să citesc e-book-uri, să fac poze, să navighez pe net fără restricții și să public în tihnă pe blog. După îndelungi căutări, m-am oprit la Tableta Viva H10 HD, Black de la Allview, care mi se pare o câștigătoare în cazul meu din toate punctele de vedere.





Acestea ar fi obiectele pe care le-aș urmării eu în mod special în perioada 21-28 noiembrie, adică de Black Friday sau de Black Week pe Elefant.ro. 

Cunoscându-ma de ceva timp, însă știu că nu o să mă pot opri aici, probabil voi profita de ocazie pentru a cumpăra și ceva cadouri de Crăciun și cărticele. 

Voi cu ce o să vă răsfățați în această perioadă?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!