vineri, 31 octombrie 2014

File de jurnal , telegrafice ...

Astăzi... (vineri, 31 octombrie 2014)

Afară… ceață și soare, nici vremea nu pare prea hotărâtă azi, astfel încât am și eu un motiv să nu fiu;

În grădină… am pus la adăpost florile, acum rămâne doar să ne aducem aminte să le udam. În rest se lăfăie lemne care trebuie aranjate și acoperite!
… orașului o să plantez eu puieți mâine, abia aștept!


În bucătărie… am gătit ieri, dar am livrat deja mâncarea. Planuri: supă cremă de dovleac, ceva cu chia(budincă, icre, nu știu) și ”dulceață” de ardei iuți.

În casă mai am de ordonat, adus haine de sezon, dus haine de extra-sezon, probat, chestii trestii!

Sunt îmbrăcată cu… haine de toamnă și predomină culoarea verde, totul accesorizat cu cercei cu cristale roz prăfuit (cică e culoarea sezonului);

Mă gândesc… la mine, la plantarea de mâine și la articolele pe care vreau să le scriu.

Am învățat… că sunt oameni, subiecte și lucruri pe care este mai bine să le eviți și să le ignori!

Sunt recunoscătoare pentru… că exist, este cel mai important motiv pentru azi!

Aștept/sper să se așeze toate frumos, strat peste strat!

Mi-e dor... de activități simple și dătătoare de lumină și bucurie în suflet. Parcă toamna asta s-a așternut cu melancolia ei cu tot până în adâncul inimii!

Ce mai citesc… tot ”Exerciții de echilibru” de Tudor Chirilă. Nu prea am chef, deși aseară am citit o poveste scurtă despre un băiețel care emana prea multă iubire, doar că povestea a rămas nefinalizată, poate îi încerc eu un final (acum mi-a venit ideea, că parcă e păcat de ea).

Meștereli… zic pas, dacă s-o concretiza ceva, bine, altfel toate vechi, bucătăreli, lectură, scris și mai rar sport.

Planuri mărețe pe termen scurt… plantarea de puieți și parcă și mașina ar merita o băiță.

Ascult… Chris Rea - Looking for the summer, parcă se potrivește sezonului…sau nu? v-am zis că azi sunt complet nehotărâtă.
Un citat pentru astăzi ”Dacă ești deschis și zâmbitor, toată lumea se va molipsi.” Ainsley Harriott (citatul zilei din calendarul cu citate).


Acesta a fost jurnalul meu telegrafic de azi, pentru alte bucăți de viață, nu ezitați să analizați pe-ndelete tabelul Tăniușei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!