luni, 27 octombrie 2014

Diamant

Strălucitori și scânteietori ți-s ochii
Deși frigul din ei mă doare.

Valoare unui om se găsește mereu în suflet,
Deși tu vrei să mă înșeli cu privirea-ți.

Aș prefera plastice reciclate sau materiale pufoase
Cu mii de noduri de desfăcut.

Poate așa aș avea o linie de final,
Spre care să tind mereu,
Nu luciri reci și dure sculptate în diamant.

*Textul s-a vrut joc și joacă pe temă dată. Pentru alte provocări de luni geros de iarnă când a venit toamna, vă invit la Eddie în tabel.

4 comentarii:

  1. Frumos şi adevărat gând, din păcate mulţi dintre noi ascund faţete întunecate deşi le simţim instinctiv. Mi-am ascuns şi eu luciri nepotrivite, dar măcar eu ştiu că nu voi fi niciodată un diamant, ci doar o piatră oarecare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce spui că nu vei fi niciodată diamant? Nu ai auzit de ”niciodată să nu spui niciodată”? Eu nu cred că ești o piatră oarecare, ci una cu sclipiri speciale!

      Cât despre fațete, ai atâta dreptate!

      Ștergere
  2. Privirea-ţi clară prin mine trece
    şi mă inundă lumina rece
    ce-mi taie sufletul felii.
    Cum să dezleg ce tu nu ştii?
    Cum să deznod ce n-are nod,
    cum să dezgheţ, cum să dau rod
    şi cum să mângâi când mă dor
    ochii tăi limpezi fără nor?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...și astfel pui tu rimele acolo unde nu le am eu! mulțumesc!

      Despre întrebări, probabil mereu vor rămâne fără de răspuns!

      Ștergere

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!