miercuri, 9 iulie 2014

MfC - Color Run, Aprilie 2014

  Se spune că este important să îți depășesti limitele, să rupi orice bariere și să ieși din zona de confort. Este exact ceea ce am încercat să fac într-o sâmbătă însorită (din fericire, pentru că ploaia ne amenințase toată săptămâna) de aprilie, am alergat aproximativ 5 km. la cea mai colorata cursă de pe planetă și mai jos sunt dovezile pe care le las mai mult sau mai puțin fără cuvinte, dacă tot este miercuri




















*Articolul de astăzi face parte din seria Miercurea fără cuvinte și este înscris la Carmen în tabel, unde puteți găsi nenumărate articole care azi ”vorbesc” fără a avea nevoie de cuvinte!

25 de comentarii:

  1. Pozele astea îmi amintesc de curcubeu...:)
    O zi plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. curcubeu si sport, asta a fost ideea si a prins bine, zic eu!

      Ștergere
  2. Parca s-a si platit participarea la cursa cu vopsea...;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Merci de vizita, ti-am vizitat si eu seicii de care iti doresc sa te bucuri cat mai mult vacanta asta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Yeah, ha ha ha, I like that to have fun with colors and sport, funny photos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Me too, colors and sport have a fun way of mixing together beautifully!

      Ștergere
  5. Da, ha ha ha, imi place ca sa se distreze cu culori și sport, poze haioase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie, culorile si sportul au un mod unic de a se amesteca frumos!

      Ștergere
  6. Frumoase poze!
    O zi minunată îți doresc,Raluca!
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  7. Răspunsuri
    1. ar trebui sa se promulge o lege prin care zambetele ar trebui sa fie obligatoriu in culori! :D

      Ștergere
  8. se vede ca a rezultat o combinatie intre distractie si miscare... :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce frumos te-ai distrat, Raluca! Te admir, eu la alergare...mai bine tac.
    O miercure minunată îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca m-am distrat. Nu sunt prea mare sportiva, dar cursa asta a fost faina rau!
      Merci de vizita si urare. Tie iti urez o joie frumoasa!

      Ștergere
  10. Felicitari pentru participare!
    O seară plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ideea bataii cu prafuri colorate isi are originea intr-o sarbatoare indiana. Am vazut la stiri informatii despre evenimentul la care ai participat tu si mi-ai placut cum a fost preluata aceasta idee. Ma bucur pentru tine, se pare ca te-ai distrat!
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, am aflat acum cativa ani de sarbatoarea indiana. Si mie imi place modul in care a fost preluata ideea. Acum sunt curse la Cluj (sau a fost) si Mamaia!

      Ștergere
  12. felicitari! superb mod de a crea, de a elibera sentimente si gânduri, de a te sinti bine alaturi de prieteni!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt convins ca a fost o cursa vesela si relaxanta, ceea ce este minunat!
    O zi cat mai buna! :-)

    RăspundețiȘtergere
  14. Felicitari pentru participare! Am vrut sa vin si eu cu aparatul foto, dar nu am reusit sa ajung! Poate anul viitor ne intalnim! :)
    O saptamana frumoasa !

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!