vineri, 30 mai 2014

Vara asta, tenul meu va fi fericit cu noua gamă Apidermin lejer


Astăzi vreau să vă vorbesc despre Complexul Apicol Veceslav Harnaj, mai precis firma care produce Apidermin - crema minune pentru tenul sensibil și nu numai.

În toamnă, am participat la o altă campanie de test, promovată cu ocazia lansării noii game pentru îngrijirea părului: balsam și mască pe bază de ceară de albine și propolis. Am și scris la momentul respectiv despre răsfățul apicosmetic.

Ei bine, ca orice firmă care se respectă, ei sunt în continuă dezvoltare și îmbunătățire. Mai pe românește, introduc în permanență ceva nou.


Acum este vorba despre gama Apidermin Lejer, o formulă ușoară, ca de vară, care implică păstrarea principiilor active ale gamei cu o istorie de 50 ani și introducerea acestora într-o formulă noua, lejeră, destinată tenului normal, gras sau cu tendințe de îngrășare. Gama cuprinde 4 produse:

- Lapte demachiant lejer;
- Lotiune tonică hidratantă;
- Cremă lejeră regenerantă de noapte;
- Cremă lejeră hidratantă de zi.

Produsele sunt pe bază de unt de cacao (pentru hidratare) și au un factor de protecție solară 15 completat de lăptișorul de matcă și vitamina E. În plus, crema regenerantă de noapte conține ulei de caise pentru o îngrijire suplimentară.

Produsele vor fi trimise bloggerilor, youtuberilor, etc. care se înscriu în campanie, în varianta full size, urmând ca aceștia să scrie parerea lor sinceră despre produse. Dacă vreți să vă înscrieți, trebuie să vă grabiți și să trimiteți un mail la marketing@complex-apicol.ro, dar și să țineți cont de faptul că doar astăzi vă mai puteți înscrie.

Eu mereu am apreciat astfel de inițiative și abia aștept să testez produsele pe pielea mea (la propriu) și să vă spun cum au fost, mai ales că singurul minus pe care îl vedeam la Apiderminul clasic era faptul că îți lasă pielea un pic prea grasă după folosire.

Sper ca tenul meu să fie cu mult mai fericit după ce face cunoștință cu noile produse care promit hidratare, protecție și răsfăț. În mare, eu cred că un ten îngrijit în mod natural, este un ten fericit.

Tu ce crezi? Când este pielea ta fericita?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!