miercuri, 16 aprilie 2014

MfC - SMAEB 2014

Pentru că ploaia nu ne permite prea multe cuvinte și, poate, doar pentru că este miercuri, vă invit să vă clătiți privirea cu diferite vehicule mai mult sau mai puțin motorizate sau convenționale:





Si pentru ca vremea cere mai mult de un ceai savurat in liniște, vă invit la Carmen pentru alte imagini ce nu au nevoie de cuvinte pentru a se ”exprima”.

21 de comentarii:

  1. vreau bicicleta neaparat anul acesta! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din aceea cu cadru de lemn? Mie alea mi-au placut mult, desi nu stiu cat de utile sunt, utilizabile clar pentru ca scria in descriere :D

      Ștergere
  2. invitatie la miscare sau la adrenalina :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. clar, asa ca de intampinat sezonul cald :D, desi e ploaie afara, sau mai ales de asta!

      Ștergere
  3. Intotdeauna mi s-au parut incomode bicicletele astea in stai aproape culcat. Recunosc ca nu am incercat niciuna, dar "biciclistii" mi se par asa de chinuiti :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu am incercat, in schimb mi s-au parut tare haioase :D

      Ștergere
  4. un târg care m-at tenta si pe mine sa-l vizitez! Superba fotografia cu pustiul pe motocicleta! :))
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a placut! Da, este expresiva rau fotografia aceea cu pustiul!

      Ștergere
  5. Si eu tot o bicla as vrea! Erau cateva dragute pe acolo!
    Toate cele bune, Raluca!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mare tentatia... pentru motociclete. :)
    Si mie mi-ar placea sa vizitez expozitia dar... iar zic pas. Privesc doar pozele. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tentatie frumoasa as zice eu. Pai expozitia este in fiecare an, asa ca la anul ai toate sansele!

      Ștergere
  7. Bicicleta verde e trasnita. Chiar ciudata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se faceau si teste pe ea, eu am zis pas, dar acum parca imi pare rau!

      Ștergere
  8. Bună Raluca!
    Îmi place poza cu îngerașul pe motocicletă!
    O zi minunată îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-a placut. Sincer nici nu stiu cand am facut-o, am descoperit abia cand selectam pozele acasa!

      Ștergere
  9. Bicicletele sunt cele mai fiabile...;)

    RăspundețiȘtergere
  10. domnii mici si mari sunt fascinati!
    faine imagini!

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte frumoase exponate! Mi-au placut mult bicicletele din lemn!
    O zi frumoasa! :-)

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!