vineri, 18 aprilie 2014

Impulser: să ne magnetizăm împreună

sursa foto
De când mă știu, la mine în casă s-a vorbit despre terapii alternative, s-au cules plante medicinale din zone cât mai puțin poluate și s-au preparat tincturi și infuzii pentru a înlocui tratamentele tradiționale sau pentru a preveni diferitele boli.

Astfel am fost expusă la cărțile Mariei Treben, atât de cunoscute în anii 90, reflexoterapie și multe altele, încă de la vârste fragede. Probabil de asta sunt și atât de deschisă la nou și dornică să testez orice poate face bine într-un mod cât mai natural și mai puțin invaziv.


Acum câțiva ani am aflat de magneto-terapie și mult timp am purtat o brațară magnetică ce avea dublu efect: de înfrumusețare și de îmbunătățire a stării de sănătate și de creștere a energiei mele vitale. Ce-i drept am cam uitat de ea în tumultul ultimilor ani cu ale lor activităti variate, dar o simplă frunzărire a paginilor de internet mi-au readus-o în prim plan.

Era o seară în care aterizasem pe Impulser: un site care ofera multe informații oricui le căuta: despre magneți, magnetism și diferitele utilizări ale lor în domeniul medical, de la descoperire până în prezent și în plus comercializează și câteva aparate ce ne pot face viața mai ușoară și trupul mai sănătos.

Pentru că nu sunt egoistă, o să împart cu voi informațiile rumegate pendelete într-o seară la o ceașca de ceai (infuzie din plante culese de astă vară, sic!).

sursa foto

Așadar, magneții au fost descoperiți în China antică și tot atunci oamenii au început să facă diferite teste pentru a putea beneficia pe deplin de proprietățile lor, astfel foloseau o pulbere magnetică sub forma tabletelor, compreselor, aplicată direct pe zona afectată de boală sau pe zona ce provoca dureri pacienţilor. Metoda în cauză era foarte eficientă în tratarea rănilor, ameliorarea durerilor articulare, de coloană, tratarea stărilor posttraumatice, a umflăturilor şi a contuziilor.

Încet, încet descoperirea a ajuns până în Egiptul Antic unde se spune că era folosită chiar de către regina Cleopatra sub forma unei podoabe pe care obișnuia să o poarte mereu pe frunte pentru a își păstra vitalitatea, frumusețea și tinerețea pentru care este și acum recunoscută - și toate astea sub acoperirea unei podoabe.

În zilele noastre, am renunțat la metodele emipirice și am profitat de tehnica modernă din plin. Astfel s-au inventat aparate din ce în ce mai moderne și cu posibilități de tratament și prevenire a variatelor boli, din ce în ce mai ridicate.

Există, evident, mulți sceptici, însă rezultatele vorbesc de la sine, mai ales că este vorba despre o terapie testată încă de la începutul timpului.

Filmulețul de mai jos își propune să ne familiarizeze cu terapia și rezultatele magneților asupra diferiților pacienți, așa că vă invit să îl urmăriți:

Acestea fiind scrise, eu una aș folosi produsele despre care am citit pentru prevenire și pentru a îmi păstra starea de sănătate cât mai bună, dar mi-ar plăcea și ca ea să fie recomandată de cât mai mulți doctori deschiși la posibilitățile alternative pentru ca astfel cât mai mulți oameni să poată afla și profita de beneficiile ei pe care le voi enumăra pe scurt mai jos:
- îmbunătățește microcirculația vasculară și stimulează gradul de vascularizare a organismului, stimulând procesul de vindecare; - reduce durerea în anumite afecțiuni; - întărește procesele de regenerare ale organismului; - stimulează metabolismul armonizat; - întărește țesutul conjunctiv; - promovează vindecarea oaselor rupte, leziunile apărute în urma activității sportive; - reduce rapid durerea, efect anti-inflamator; - localizează rapid zona afectată de boală; - normalizează metabolismul și este un tratament fără efecte secundare, fără riscuri. În fizioterapie, magnetoterapia este deja un instrument esențial și indisponsabil. Tratamentul este sigur, rapid, simplu, ușor de aplicat la domiciliu, și fără să provoace durere. Tratamentul bazat pe câmp magnetic scurtează timpul necesar vindecării. Până una, alta, eu mă duc să îmi caut brățara magnetică și o voi purta ca pe vremuri până când voi putea să vad în ”carne și oase” noile invenții ale științei și tehnologiei în materie de magnetoterapie despre care am citit cu uimire și curiozitate.

Un comentariu:

  1. Tin minte cat m-a batut mama la cap cu Maria Treben si cat am refuzat eu, cu indarjire, sa aflu ceva despre metodele ei...
    In copilarie imi placeau foarte mult magnetii si avem prin toate buzunarele cate unul. Oare ar trebui sa reincep sa port? :)

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!