vineri, 7 martie 2014

File de jurnal

Astăzi... (vineri, 7 martie 2014) N-am mai scris o fila de jurnal care sa zboare in lumea larga de prea mult timp, dar ziua de azi cu al ei cer senin si planuri frumoase, m-a inspirat.

Afară… cer senin si fara urma de ploaie. Sper sa se mentina vremea asa si in zilele urmatoare. Vreau primavara si aer cu miros de verde pe care sa il inspir cu nesat in fiecare dimineata.

În grădină… mi-as dori sa plantez flori, plante aromatice si ridichi. Habar n-am de ce, dar mi-ar placea la nebunie sa am ridichi. Pana una alta ma distrez cu florile primite cadou in perioada asta si ma bucura tare faptul ca o violeta inca traieste dupa ce am inundat-o vinerea trecuta. Natura este incredibila.



În bucătărie… am in plan azi o mancare de bame, brocoli la abur, copanele de pui cu sos, icre de chia si prajitura cu mere. Daca nu se vor intampla azi toate, se vor intampla maine, dar tot vor trece prin procesul creatiei. Si pentru duminica vreau musai sa mesteresc niste mucenici moldovenesti, sa imi miroasa casa a nuca si a miere...

În casă… cutii pline cu carti. Am inceput sa impachetam si vom tot continua in zilele ce urmeaza. In rest este o mare dezordine, dar o simt ca un efect advers.

Sunt îmbrăcată cu… uniforma de servici: blugi, bluza verde si botine negre.

Mă gândesc… la vizita pe care o vom vom face azi arhitectului, forumul de reiki de diseara si procesul de impachetat prin care trebuie sa trecem in saptamanile care vin.

Am învățat… sa fiu mai diplomata si mai optimista si sa profit de fiecare ocazie. Amanarea nu ajuta pe nimeni.

Sunt recunoscătoare pentru… vremea care pare sa se schimbe in bine si inceputul asta de martie plin de speranta.

Aștept/sper… la un pic de liniste inainte de Paste si mai vreau sa tin vreo 2-3 saptamani de post.

Mi-e dor... de soare si de munte.

Ce mai citesc… tot cu Europolis ma lupt, sau mai bine zis nu ma lupt. Abia astept sa finalizez cartea si sa incep alta, mai ales ca am 3 pe lista ce asteapta la coada, dar nu prea imi sta capul la asta in ultima vreme.

Meștereli necesare cu care îmi ocup timpul… vreau sa invat sa cos la masina pentru a putea sa imi modific niste haine si ma fascineaza tehnica servetelului. Am vazut la Irina pe celalalt blog procedeul prin care si-a decorat ea faianta din bucatarie si tare ma bate un gand.

Planuri mărețe pe termen scurt… sa ma reapuc de gimnastica si sa fiu mai activa si mai putin letargica.

Cuvinte ticluite mai bine de alții decât de mine…
“Nu îţi vei schimba niciodată viaţa până când nu schimbi ceva ce faci în fiecare zi.” - Mike Murdock

“Nu aştepta. Niciodată nu va fi timpul potrivit” - Napoleon Hill

“Iubirea începe acasă, şi nu contează cât de mult acţionăm.. ci câtă iubire punem în acţiune” - Maica Tereza

Nu stiu cum este la voi, dar eu azi am avut nevoie de cuvintele astea, poate ar trebui sa le printez in culori si sa le vad in fiecare zi.

O fotografie ce mi-a descretit fruntea saptamana asta…

Ascult … radioul magic, dar ma fascineaza o melodie in ultima vreme, asa ca o sa o pun aici sa o ascultati si voi: Indila-Derniere Danse

Jurnalul a inceput la Taniusa, unde puteti gasi mai multe astfel de momente din viata unor femei.

4 comentarii:

  1. Forum de Reiki? Suna interesant. Imi dai mai multe detalii? Poate pe privat...
    Mucenici...n-am voie din cauza regimului, dar cred ca e singurul fel de mancare de care mi-e cu adevarat dor. O incerc cat pot sa ma tin departe de ei, caci nu-s deloc sigura ca n-as ceda tentatiei.
    Sa ai un week-end minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Iuliana. O sa iti scriu parerea mea despre forumul de reiki de vineri seara. Probabil chiar in cursul zilei de azi. Nu vreau sa scriu public pentru ca nu consider ca am destule cunostinte incat sa imi dau cu parerea.

      Mucenici moldovenesti am facut pana la urma, dar...n-au iesit asa cum ar fi trebuit sa iasa. Probabil am gresit eu ceva, dar remediem data viitoare.

      Sper ca ai avut si tu un week-end frumos!

      Ștergere
  2. Am invatat si azi ceva de la tine sa fiu mai optimista, diplomata si sa cu aminarea hmmm asta trwebuie sa o printez si eu, iar citatele ce sa spun le adaog si eu la printat poate illipesc de tavan sa fie prima privere cind deschid ochii dimineata hihihih:) O primavara frumoasa si spor la impachetat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur tare daca am putut sa iti fiu model pentru a invata sa fii mai optimista, diplomata si sa alungi amanarea.

      Multumesc de vizita si sa fie spor ca am nevoie de el ca de aer!

      Ștergere

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!