vineri, 10 ianuarie 2014

File de jurnal 6

Pentru astazi (data/ora)...vineri, 10 ianuarie 2014, ora 10:14;

Afara ... in sfarsit am scapat de ceata si ma simt bine, eliberata intr-un fel. Este uimitor cat de mult imi influenteaza vremea starea de spirit;

Mă gândesc ... la planurile de an nou si la cele pentru ziua de azi. Se intrevad niste drumuri si niste lucruri de rezolvat si apoi vreau sa ma ocup de casa. Ma mai gandesc si la batranete care este urata atunci cand incepe sa te lase fara puteri si la om care este atat de fragil uneori.;

Invatam ... sa luam taurul de coarne fara a mai amana lucrurile pentru ca altfel totul devine mai greu;



Sunt recunoscătoare pentru ...oamenii frumosi din jurul meu pe care i-am regasit anul asta si care mi-au pus zambetul pe buze in prima zi de servici;

Din bucătărie ... ceva dezordine dupa micul dejun si fasole pusa la inmuiat pentru o iahnie;

Cu ce sunt imbracata ... blugii si bluza portocalie cu maneca scurta, cercei si medalion cu o parte de scoica inglobata in ei pe care i-am primit de Craciun si pe care i-am tot purtat de atunci si batranutele mele cizme gri care cam tipa dupa un cizmar cand eu le zic sa stea linistite ca ajung si ape acolo;

Citesc ... Automatul de Sah de Robert Lohr si am terminat in vacanta asta Pe cand eram o opera de arta de Eric-Emmanuel Schmitt, poate vor urma ceva pareri si citate, dar inca nu m-am hotarat;

Ceea ce astept (sper) ... sa se rezolve toate si sa intre pe fagasul normal;

Ce mai mesteresc ... daca se pune placinta cu dovleac absolut dementiala pe care am facut-o alaltaieri si prajitura cu fructe de padure pe care o planuiesc, atunci asta mesteresc.

Ascult ... mereu muzica magica;

În casa ... pisoiul singur si pestii in acvariu ce ma asteapta sa revin;

Unul dintre lucrurile mele preferate ... ordinea, desi nu prea reusesc sa o mentin sau sa ajung la liman cu ea desi imi tot propun asta;

Unele planuri ... am schitat un plan editorial pentru perioada urmatoare, am vazut o ghirlanda cu inimioare pentru Vallentines/Dragobete pentru care m-as apuca de crosetat si am cateva idei de articole pe care as vrea sa le scriu din timp;

Melodia preferata momentan ... Steven Curtis Chapman - Cinderella, melodie pe care am ascultat-o aseara si m-a emotionat si pe care va invit si pe voi sa o ascultati si vizionati mai jos:
Ultimul film vazut ... Cum sa ucizi o pasare cantatoare, film vechi, alb-negru ce m-a facut sa imi doresc sa mai vad din cand in cand filme vechi. Mi se pare ca se concentreaza mai mult pe poveste si conturarea personajelor decat pe zgomotul de fond, asa ca... Pana una-alta va invit sa vizionati trailer-ul si sa va faceti o parere daca nu l-ati vazut deja.
Ideea jurnalului este preluata de la Corcodusa unde se afla si un tabel cu cei ce au decis sa completeze filele de jurnal, asa cum puteti si voi face desigur.

2 comentarii:

  1. ooo, da...si pe mine m-a daramat ceata ...timp de 20 de zile...la noi nu prea vezi asa ceva!!! :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu n-am numarat zilele cu ceata, asa ca te cred pe cuvant, totusi, acum nu pot decat sa ma bucur de soarele de afara pe care o sa il experimentez intr-o vizita de cumparaturi.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!