vineri, 6 decembrie 2013

File de jurnal 4

Buna dimineata,

Revin la acest obicei (e adevarat nu foarte bine inradacinat pe blogul meu) de la care am luat o pauza pe durata SuperBlog-ului pentru care am scris in ultimele doua luni.

Totusi, pentru ca mi se pare, prea bun, prea de suflet (ca sa parafrazez o reclama pe care o tot aud in ultima vreme) am decis sa il reiau, asa ca la inceput de Decembrie si in zi festiva de Mos Niculae imi astern gandurile pentru o noua fila de jurnal.



Pentru astazi (data/ora) - 6 decembrie 2013, ora 12:12 (cifre repetitive si doua luni diferenta de la ultima postare de acest fel, ironic, sau...?);

Afara ... este frig, ceata si nu este zapada la care ma astept in general in perioada asta a anului, dar in casa este bine, lumina si cald;

Mă gândesc ... la treburile cu care ma voi indeletnici pe ziua de azi, la coletele ce ma asteapta la posta si la toate informatiile financiar-bancare si funciare pe care nu le stiu si cum fiecare detaliu conteaza sau mai bine zis face diferenta intre o viata fericita si una mai putin fericita sau intre echilibru si lipsa lui. Totusi, sunt pozitiva si sper sa alegem cea mai buna solutie si toate sa se termine cu bine;

Invatam ... in fiecare zi, chiar si lucruri de care nu credeam ca ne vom lovi vreodata. Totusi, informatiile te ajuta sa cresti, dar important este modul in care reusesti sa structurezi totul si deciziile pe care le vei lua;

Sunt recunoscătoare pentru ...oamenii care iti pun la dispozitiile cunostintele lor pentru a invata mai usor lucrurile care iti sunt necesare la un anumit moment dat;

Din bucătărie ... momentan ma asteapta doar ingredientele si ideile bunatatilor in care vreau sa le transform. Ma gandeam azi la supa de pui, mancare de telina cu masline, briose de ton si mini-papanasi dietetici(varianta cu branza de vaci);

Cu ce sunt imbracata ... tricou roz cu fluturas, pantaloni de trening rosii si ciorapi roz. Ma tot gandesc sa definesc altfel hainele de casa. Pana acum am cansiderat ca tricourile vechi si pantalonii de trening sunt ok, dar parca as merita ceva mai mult pentru casa. Poate sunt si sub efectul Mad Men in care doamnele si domnisoarele respective sunt mereu la 4 ace. Nu vreau chiar asta, dar poate gasesc totusi un compromis;

Citesc ... 3 carti in acelasi timp si nu prea fac progrese cu nici una:

Europolis- Jean Bart,

Daca ti-a placut scoala, munca o sa iti placa si mai mult - Irvine Welsh

si

Dinti Albi - Zadie Smith.

Sper, totusi ca pana la sfarsitul acestui an sa le finalizez. Imi doresc sa citesc mai mult, dar parca toate celelalte lucruri ce se intampla in viata se imbulzesc si nu ma mai lasa sa ma concentrez. Daca are cineva vreo solutie minune in acest sens, as fi mai mult decat dispusa sa o aflu si sa o incerc.

Ceea ce astept (sper) ... sa reusim sa finalizam ceea ce ne-am propus si sa iasa lucrurile cat de bine se poate si peste un an, doi sa ne putem bucura de visul nostru de azi - asta ca si plan pe termen lung;

Pe termen scurt, imi doresc doar sa imi treaca raceala si tusea si sa revin la o functionare normala.


Ce mai mesteresc ... nu prea multe, desi idei am multe. Totusi reorganizez cu spor sau fara diferite spatii din casa si planuiesc un mic decor de Craciun, poate un bradut in ghiveci si alte nimicuri;

Ascult ... dialogurile in engleza ale unui episod din Mad Men, susurul filtrului de la pesti si torsul pisicului pe fotoliul lui :);

În casa ... un pic de dezordine de care ma voi ocupa azi si in rest cald si bine;

Unul dintre lucrurile mele preferate ... diminetile in care avem timp pentru noi si pentru a savura un mic dejun impreuna;

Unele planuri pentru sfarsitul de saptamana si saptamana ce urmeaza... Pentru sfarsitul de saptamana lucrurile vor sta destul de simplu pentru ca sunt in recuperare. Sambata intentionez sa mai pun una alta la loc si duminica poate reusesc sa ajung la mama sa ma vopseasca. Mi-as dori sa intercalez si niste pagini de lectura, un film bun si ce s-o mai putea;

Saptamana ce urmeaza se anunta incarcata la servici si nu numai, dar toate lucrurile se vor finaliza cu bine, sper.

Melodia preferata momentan ...

Ultimul film vazut ... Trance - nu am inteles nimic din el;
Cloud Atlas - chiar mi-a placut, este o nebunie cu vieti paralele si mai multe planuri, dar concluzia este chiar interesanta;

Flight - un pic prea lung, dar finalul te face sa consideri ca merita vizionat. Un film cu si despre probleme morale.
Imagini pe care vreau sa le impartasesc cu voi...

Duster, noul membru al familiei noastre
 
Un brad de Craciun unic si altfel, pe care mi-ar placea si mie sa il am in casa, de aici

Idee preluata de la Corcodusa unde puteti afla si cine mai completeaza file de jurnal saptamanale.




2 comentarii:

  1. tricoul roz cu fluturas...deci...tot roz! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. M-a distrat replica ta si m-a facut sa zambesc. Initial uitasem la ce tricou facusei referire. Apoi mi-am amintit si am zambit din nou!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!