marți, 12 noiembrie 2013

Primul concurs


Pentru mine, bijuteriile sunt acele obiecte care prin energia depozitată în ele de creatori, te duc cu gândul la vis şi la amintiri de nepreţuit şi se asociază cu momente sau persoane speciale.

Îmi aduc şi acum aminte, spre exemplu, de primul cadou pe care i l-am făcut mamei mele. Un set de colier şi cercei aşezat cu grijă într-o cutie cu catifea la exterior. Parcă era albastră catifeaua, oricum senzaţia de elegant şi preţios simţită prin intermediul copilei de vreo 10 anişori este cea care mi-a rămas în memorie.




Îmi mai aduc aminte deasemenea o poveste adevărată istorisită de bunica mea, care avea în prim plan o bijuterie cu cristale ce a fost sustrasă aşa pe şest, devenind cadou unei colege de şcoală.

Luxury Gifts m-a provocat să fiu gazdă unui concurs al cărui sponsor este el. Mărturisesc, deşi este de prisos (voi ştiţi deja asta), că este primul concurs pe care îl organizez pe blog şi am mari emoţii.

La ce m-am gândit eu ca tema?

Aş vrea să îmi povestiţi printr-un comentariu la acest articol ce bijuterie pe care aţi făcut-o cadou cuiva la un moment dat consideraţi că v-a marcat şi de ce.

Pentru inspiraţie şi clătit ochiii va invit să vizionaţi videoclipurile Luxury Gifts de pe youtube, care se găsesc accesând Canalul de youtube al Luxury Gifts.
Mie mi-au atras atentia filmuletele despre inelul cu cristal ci cutia muzicala cu glob pamantesc, dar poate pe voi va impresioneaza altceva.

Şi acum să discutăm despre detaliile tehnice:

Ø   Concursul se va desfăşura în perioada: 13.11.2013-20.11.2013.

Ø   Câştigătorul va fi cel a cărui isorisire mă va impresiona cel mai mult şi va fi anunţat în cadrul unei postări separate în dată de 20.11.2013.

Ø   Premiul este un voucher de reducere 50% la orice produs din categoria bijuterii fantezie sau butoni comandaţi de pe site-ul sponsorului.

Eu zic că este o oferta mai mult decât bine-venită acum când sărbătorile bat la uşa (e drept nu prea tare, dar totuşi bat) şi o bijuterie este un cadou mai mult decât nimerit pentru a aduce un zâmbet pe buze unei fiinţe dragi.

Aşadar, spunem START concurs şi abia aştept să va citesc istorioarele despre momentele special legate de bijuterii dăruite.

*Articolul a fost scris pentru proba cu numarul 21 din cadrul competitiei SuperBlog 2013!

14 comentarii:

  1. Acum foarte multi ani eu si tatal meu i-am daruit mamei mele o frumoasa bratara de argint filigranat. Era adusa din strainatate, nu se gasea asa ceva in tara. Bratara aceea mi-a daruit-o mama, la randul ei, cand am terminat facultatea. Bineinteles ca o am si acum, este tocita si innegrita, dar nu m-as desparti niciodata de ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumos, cadou cu poveste.
      Vezi ca se poate si albi sau curata de negreala ca sa zic asa, tocmai ca sa o pui in continuare in valoare.

      Ștergere
  2. Bijuteria care intr-adevar m-a marcat a fost bratara la care am migalit singura o saptamana si pe care, cand a fost gata, mi-a cerut-o baiatul meu sa o dea in dar unei prietene. A fost prima si ultima data cand am facut o bratara, prima si ultima data cand mi-a parut rau ca am dat cuiva un cadou. :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cred ca ai migalit pentru un scop nobil. De ce nu mai incerci?

      Ștergere
  3. Nu stiu cum se face ca darul care m-a marcat pe mine este tocmai ce mi-ai lasat mie comentariu la cadouri neinspirate:))
    Adica o bratara pe care i-am dat-o unui fost iubit ce semana mai mult a lant de caini decat a bijuterie=))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-ai facut sa rad:) sincer acum, el s-a bucurat de cadou?
      Daca da, atunci e de bine...

      Ștergere
  4. I-am oferit prieteni mele cele mai bune o pereche de cercei cu pene la care mi-a ramas gandul din 2 motive:
    1. nu as fi crezut niciodata ca voi cumpara asemenea cercei, pentru ca nu sunt pe gustul meu.
    2. daca nu sunt pe gustul meu, de ce i-am cumparat prieteni mele? aceasta intrebare ma framanata de atunci, drept dovada...nici ea nu s-a bucurat de cadou!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci, de acum sti, nu mai faci cadou bijuterii care nu iti plac :) empatia si experienta iti spun ca nici persoana cadorisita nu se va bucura de cadou :)

      Ștergere
  5. Aş spune că sunt 3...
    3 coliere identice pe care 2 le-am dat celor mai bune prietene şi al 3-lea mi-a rămas...
    De atunci cele 3 ne leagă prin amintiri, sentimente şi stări...
    Îţi dau un sentiment că te-ai afla într-o "fărţie" sau că noi 3 am fi nişte persoane forate importante de care nimeni nu ştie încă! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu i-am oferit invatatoarei mele un martisor din argint in forma de cala. Era foarte frumos, elegant... imi placea nespus. Mama il cumparase, iar eu il daruisem. Eram clasa a doua si de atunci in fiecare an de martisor doamna invatatoare venea cu cala in piept. Era tare finuta, avea pe ea cateva perlute, ma simteam mandra ca purta martisorul de la mine :)
    Eu una nu am primit niciodata o bijuterie care sa ma impresioneze, doar cele pe care mi le iau singura :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumoase amintirile cu invatatoare si profesori!
      Pai, daca acelea pe care ti le faci singura sunt cele mai frumoase cadouri, atunci eu zic sa perseverezi :D

      Ștergere
  7. Avand in vedere ca nu m-a marcat nici un cadou daruit de mine cuiva, ci invers...imi amintesc mereu cu emotie momentul in care am venit acasa de la maternitate, cu un pui frumos si iubit in brate si sotul mi-a daruit un lantisor de aur cu inimioare(cu 3inimioare finute, simbolizand familia noastra marita:))

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!