vineri, 19 iulie 2013

Sunt recunoscatoare pentru

          Am citit de cateva zile articole pe tema asta (aici si aici)si m-a tentat sa imi fac si eu timp sa trec pe hartie lucrurile pentru care ar trebui sa multumesc. Cred ca sunt cu adevarat utile in momentele in care simti ca pica cerul pe tine si respiri aerul degeaba (am fost pe acolo saptamana asta, dar mi-a trecut).

          Sa incepem, sunt recunoscatoare pentru:

  • linistea diminetii, cand, desi trebuie sa ma trezesc foarte devreme, am ocazia sa respir aerul rece si sa mi se faca putin pielea de gaina, senzatie necunoscuta mie in timpul verii (cel putin in oras);

  • fetele mele frumoase - prietenele cu care ma intalnesc sa povestim aproximativ in fiecare saptamana, obicei bun pastrat din facultate;

  • ca am reusit saptamana trecuta sa dobandesc muntele de haine de calcat;

    
    
  • ideile bune pe care le citesc pe blogurile voastre zilnic;

  • am un sot intelegator si cu simtul umorului, in majoritatea cazurilor;

  • am libertatea de a alege ce, cum si cand vreau sa fac;

  • voi merge la teatru saptamana viitoare;

  • ca voi vizita o mare parte din Romania anul asta si voi avea parte de multe aventuri;

  • ca plec in week-end cu cortul;

  • ca am avut curajul sa deschid acest blog si sa ma exprim in scris, lucru care observ ca imi place din ce in ce mai mult;

  • si pentru o mie de alte lucruri, dar trebuie pastrat si suspansul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!