sâmbătă, 22 iunie 2013

1 An la Inaltime

          Reusesc eu cumva sa fac lucrurile pe care mi le propun, doar mult mai tarziu decat ar fi cazul. 



Vedere de la inaltime

Caldarea, brazdata de zapada


          









           Acum o luna fara 4 zile se implinea un an de la nunta noastra, an care nu stiu cand a trecut. Ideea e ca am vazut, facut si descoperit multe. Am invatat sa fim mai calmi, nu mereu, dar macar uneori.

          De atunci imi tot propun sa va povestesc cate ceva sau macar sa va invit la o plimbare virtuala alaturi de noi, dar abia acum am regasit ragazul sa fac asta! 
Iubitul meu sot imbratisand inaltimile


Din pacate poza nu reflecta realitatea
momentului, era "catarare libera"
intre zapada si perete
- destula adrenalina




         




          
          



         
         
          Cum cifra implinita era interesanta, simteam ca meritam o aventura si un rasfat si din cautari in cautari si din vorba in vorba am ajuns la concluzia ca urcam si coboram Vf. Omu in aceeasi zi.

          Am urcat pe valea Morarului si am coborat pe valea Cerbului. Despre traseu am mai citit eu pe ici pe colo pe un blog sau un site si am aflar inainte sa mergem ca valea Morarului este supranumita Gradina Botanica a Bucegilor si pe buna dreptate.

          Aventura? Da. Adrenalina? Da, erau portiuni de zapada ce trebuiau traversate sau depasite, zapada aluneca si incercam mereu sa nu ne uitam in jos, sa calcam pe treptele de crestatate cu bocancii in zapada si sa mergem mai departe pastrand pericolul in minte, dar ignorandu-l suficient de mult incat sa nu ne speriem prea tare.
          Din pacate grindina si ceata ne-au facut ca la 15-20 de minute de varf sa incepem coborarea, dar noi consideram obiectivul indeplinit avand in vedere ca motivele erau inafara celor ce ar fi tinut de noi!
 
Statia meteo de la Omu, inainte sa apara ceata si grindina ce ne-au impiedicat sa ajungem chiar in varf
           Una peste alta a fost un traseu frumos rau si un moment din acela de care ai nevoie pentru a merge mai departe, un moment care iti da aripi si te face sa spui, "DA, POT!"

           Sambata frumoasa sa aveti!

          P.S. Dezavantajul principal in a nu mai fi picior de om pe langa tine este ca nu prea are cine sa iti faca poze in doi! :)











2 comentarii:

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!