marți, 2 aprilie 2013

Un pic de rasfat parfumat

Buna tuturor celor ce ma vizitati,

Azi vorbim despre rasfat si cosmetice naturale.


Studiez subiectul de ceva vreme si la vara vreau sa incerc si eu sa fac sapunele naturale.

Pana una alta am descoperit un concurs aici in urma caruia putem castiga doua sapunele facute de Liza.

Tot plimbandu-ma astazi pe blogul Lizei am descoperit o retete de pasta de dinti home-made pe care ma tenteaza sa o incerc. Mai multe detalii o sa dau cand si reusesc.

Pana una alta, azi e zi de bucatarit bunatati dukan: briose, saratele si ceva de mancare(adevarata) si repetat notiunile teoretice pentru cursul de machiaj.

Voi ce parere aveti de cosmeticele naturale: de la sapun la farduri?

Un comentariu:

  1. Eu folosesc de ceva vreme doar sapunuri naturale. Le cumpar in general de pe la targurile de home-made, caci acolo sunt mai ieftine decat pe internet. Mie imi priesc foarte bine, nu-mi usuca pielea si miros minunat, a natural, nu a chimicale. In plus, au mirosul mult mai persistent decat cele din comert.
    Alte cosmetice naturale marturisesc ca nu am incercat, dar sunt convinsa ca ar fi o surpriza la fel de placuta ca si sapunurile.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!