luni, 8 aprilie 2013

Ca de luni, planuri, planuri...

Buna dimineata,

Azi e luni, zi de inceput din nou, zi care ne permite ori sa stergem cu un burete tot ce nu am reusit saptamana trecuta si sa incepem fresh, ori sa facem un bilant si sa vedem ce am reusit si ce mutam pentru saptamana asta.

Dar mai intai sa vorbim despre week-end. Cum a fost al vostru ca al meu a fost relaxare in stare pura si rezolvare de mici probleme.

Am reusit sa dau cu solutie de gandaci in bucatarie si sa ne mutam un pic de acasa. Aveam o mica problema pe care sper ca am rezolvat-o. Azi ma duc sa clatesc blaturile si maine revenim in vastele noastre apartamente.

Apoi am plecat spre ai mei parinti unde al meu sot a curatat barca proaspat achizitionata, mai e mult de munca la ea, dar incepe sa capete contur, abia astept sa o vad curata, cu perne noi si gata de plimbat si facut plaja in mijlocul unui lac.

Eu? Eu m-am dus la niste mici cumparaturi insotita de mama, cu lista si toate cele si am mai fost si la un magazin naturist si am mai scapat si in niste reviste pe care apoi le-am rasfoit toata dupa-masa. Va spuneam ca e vorba de relaxare aici, nu?

Pe seara am luat cainele la plimbare peste dealuri si ne-am mocirlit nitel, am urcat, ne-am miscat si am admirat un apus superb, pacat doar ca n-am avut aparatul sa il imortalizez.

Duminica a fost zi de bucatareala Dukan: briose cu pudra de roscove, briose cu ton si o noua incercare de Paine Dukan, nereusita de altfel, dar la un moment dat o sa imi iasa ea. In rest ceva carnita si brocoli aburiti.
Inspiratia retetelor este de aici, aici si aici. Imi plac retele de pe blogul asta si le incerc periodic, de fapt imaginile de pe blog m-au facut pe mine sa ma decid ca e ok sa ma interesez despre dieta Dukan :).

Cum ce am bucatarit aseara nu am pozat va invit sa vizualizati 2 poze cu creatii Dukan de ale mele de saptamana trecuta:

briose cu cacao:











 si saratele:












Scuze de calitatea pozelor, seara, aparat cu setari nu prea bine cunoscute si blitz autodeclansat :) dar de gustoase au fost gustoase si neingrasacioase.

In alta ordine de idei, planuri pentru saptamana asta nu am asa marete, ca tot suntem intre 2 case, dar ar fi cateva:
  • vreau sa ma tin de dieta mai strict ca in ultima vreme am mai ciugulit interzise si nu e ok, am un target intermediar: "-3 kg" pana de Paste ( in 3 saptamani, eu zic ca e realizabil);
  • sa ma tin de sport ca am ajuns intr-un punct in care doar cu sport pot sa am rezultatele scontate;
  • poate sa intru in dulap sa mut garderoba de primavara in locul celei de iarna si vice-versa. Poate asta ma mobilizeaza sa nu ma mai uit in stanga si in dreapta sa cumpar cate ceva.
  • Ma mai gandeam la provocari de 30 de zile: 30 de zile fara cafea si 30 de zile cu urcat scarile dimineata la servici ( lucrez la etajul 6) - cu scarile am inceput azi cu cafeaua maine.
In rest pe cai si sa ne bucuram de primavara asa capricioasa cum e ea!

4 comentarii:

  1. Eu m-am relaxat numai cat am citit despre week-endul tau. Plimbare peste dealuri cu cainele imi suna atat de odihnitor... M-am plimbat si eu sambata cu cainele meu, dar pe faleza Dunarii :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dap, relaxare completa...cateodata am nevoie de asa ceva pentru a imi incarca bateriile, departe de lumea dezlantuita pe slow motion...
    Despre plimbarea cu cainele, stii cum e, tu vrei dealuri, mie mi se pare faina faleza Dunarii, asa poetic...

    Un peste alta am avut amandoua parte de lucruri frumoase sfarsitul asta de saptamana!

    RăspundețiȘtergere
  3. buna relaxarea din cand in cand. pentru mine relaxarea e natura, innot, plimbari pe dealuri...citit ceva pe o paturica pe iarba , la soare. weekendul asta nu a fost cazul din pacate. sau sa lenevesc jumate de sambatata, facand sex si uitandu-ma la TV sau calculator. asta in diminetile ploiase cand nu prea ai ce face in rest...

    Claudia. Galati

    RăspundețiȘtergere
  4. Ne referim aici la relaxarea fizica? sau mentala? sau amandoua? eu ma relaxez psihic cel mai bine cand ma plimb in natuta in general si pe muinte in particular. si, culmea , cateodata si plimbatul copilului meu neastamparat tare e relaxant cateodata. nu stiu sa explic de ce.
    Violeta - Bucuresti

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!