miercuri, 27 martie 2013

Anul schimbarii

Cochetez de ceva timp cu ideea de a imi face un blog si totusi nu am avut curaj pana acum.

Azi am citit cate ceva despre partile tehnice ale construirii lui si m-am speriat, dar am decis sa ignor tot si sa ma arunc in ... eter sau mai bine zis sa imi arunc gandurile, ideile si experientele.

Vreau de la acest jurnal ceea ce vreau si de la mine pentru anul acesta: sa descopar si sa impart experiente.

Voi vorbi despre idei mai mult sau mai putin sustenabile, curaj, echilibru, viata mea de zi cu zi si schimbarile pe care vreau sa le imbratisez

Am decretat anul asta ANUL SCHIMBARII: nu mai las nimic sa treaca pe langa mine si actionez.

Ce vreau sa schimb? Obiceiurile, aspectul si din toate astea sa rezulte motivatie, ambitie si in cele din urma dezvoltare.

Pentru ca functionez mai bine cand am liste, sa vedem ce schimbari am inceput mai taras-grapis sa aplic:

- vreau o casa mai organizata, aerisita si ingrijita. Pentru asta m-am inscris in programul Fly Lady, primesc acel mail zilnic si incerc sa ii dau de cap si sa aplic ceea ce mi se potriveste mie. Pana acum imi plac "Miercurea anti-procrastinare", "O masina de rufe pe zi tine haosul departe" si "Principiul Acum e mai bine ca oricand", dar studiez si lucrez in continuare :);

-la inceputul anului am decis ca e cazul sa slabesc undeva intre 12 si 15 kg. Bine, nu e prima oara cand imi propun asta, dar acum a fost diferit, probabil si din cauza ca m-a ajutat sotul meu tinand si el cu mine regimul. Acum dupa aproape 2 luni si 6.7 kg mai usoara ma minunez de ce nu am inceput mai devreme, n-a fost asa greu. Gatesc Dukan si e ok, cu sportul stau mai greu, dar incep si acolo sa lucrez in cel mai scurt timp, nu de alta dar mi-ar placea la nebunie sa alerg in semimaratonul de la Cheia, "Ciucas Trail Running" in septembrie.

- sa fiu mai creativa si sa invat lucruri noi, pentru asta am inceput cu un curs de machiaj pe care imi doream de mult sa il fac si unde m-am simtit foarte bine, am invatat niste notiuni si mai urmeaza doar sa le aplic pe mine si pe altii...

Sunt multe dorinte si directii de schimbare pe lista mea, dar scopul este atingerea pe cat posibil a unui echilibru care sa imi permita sa traiesc si sa apreciez viata la adevarata ei valoare.

4 comentarii:

  1. Raluca M. iti doresc multa bafta!

    Iti doresc sa gasesti ale echilibru de care ai vorbit in postarea ta, sa reusesti sa apreciezi valoarea lucrurilor simple, dar atat de importate in viata de zi cu zi.

    Cu drag,
    Adriana

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai venit, Raluca!
    Sunt convinsă că blogul te va ajuta în tot ceea ce ţi-ai propus să faci sau să schimbi. Îţi doresc mult succes şi echilibru în toate :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult pentru cuvintele frumoase pentru acest inceput...sper sa cresc alaturi de voi...zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Raluca te felicit pentru initiativele tale!! Si mai ales te felicit pentru dorinta ta de a merge la Ciucas Trail Running!! Poate ne vom intalni pe acolo, eu in calitate de voluntar, daca si anul acesta imi va permite timpul!! Multa bafta in continuare!! Te pup! Monica.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Abia astept sa iti citesc parerea!